Ourlifeinwords

Alla inlägg under november 2013

Av Jennifer Hassi - 6 november 2013 18:14

Har nyss snabbstädat och sen kollat lite Cesar? Fråga ej varför .. Kiiwi springer runt och chillar, ser ut som att hon ska kissa inne när som helst s måste kolla hela tiden. Hon var just ute men ibland så skiter hon i att kissa ute och gör de inne i värmen, underbart med valpar.

Doris och Bamse är ute just nu för dom 2 tillsammans inne är omöjligt då Doris skälller om det kommmer någon och Bamse gör ju som dom andra, och när dom är ute så ylar han som en idiot.. Men de är smällar man får ta, på Fredag kommer ju mamma hem från Spanien!! Skönt, Alek borde också vara på väg hem snart, han har varit hos Crille och Markus har sovit här men dom har ju skola så Alek hade gåttt till Crille så nu inväntar vi honom så kanske vi får middag!

Fio är ju också ute kom  jag på! Hon sprang in dit själv när jag gav dom andra mat så hon fick stanna där :) ,


Älskar lukten av nyskurat, finnns nog inget bättre! +Renbäddad säng.. awesome! Den 14:e kommer Baloo hit och ska stann över helgen mest troligt. Fios bror alltså! Ska bli kul att trä´ffa honom, har inte sett han sen han var 7 månader tror jag och de är ju snart ett år sen? .. Hoj va tiden går fort.


Men nu ska jag och Kiiwi gå på en prommis så hon inte lägger en kabel också! Nån som har ett ulti tips om hur man får dom att sluta kissa inne fortare än vanliigt kan gääärna skriva! :) .. Ha en bra dag!


<3Daniel, jag ä'lskar dig sööötis!  

Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards