Ourlifeinwords

Alla inlägg under mars 2011

Av Jennifer Hassi - 19 mars 2011 16:41

  

Grattis Gina hjärta! <3


Idag ska vi fira Gina Spiik som fyller 21, en av dom få vänner som finns kvar sen man va rikigt små! Ikväll ska vi supa som svin och ha mega roigt, har vi alltid men ändå :) Ha en bra dag! För de ska vi ha

, puss & kram! 

Av Jennifer Hassi - 9 mars 2011 02:09

Jag skrev en tråd om att kag fått hemska tankar efter att jag slutat med socker

De har fortsatt,men det är så konstigt.Jag tror helt enkelt att jag har hakat upp mig på att jag skulle vara självmordsbenägen.Jag kan vakna på morgonen,må skitbra,gör a allt jag brukar göra sen bara vänder det snabbt,jag får en ångestattack av tankarna sen är jag helt normal igen..sen kan det hålla på så.

Jag undrar om det inte är tvångstankar,jobbar i fabrik och har börjat nojja mig över maskinerna.Tänk om jag stoppar in handen där jag inte ska,tänk om jag går in på toa och gör nåt dumt när jag är själv.

Innan detta va jag väldigt hypokondrisk.Tänk om jag får en hjärtinfarkt,tänk om jag får stroke.Det har helt försvunnit,istället är jag nu inbillad att jag är självmordsbenägen.Jag vill inte dö,jag vill inte ta livet av mig själv men jag får en känsla av att "jag kommer göra det förr eller senare" GAHH!Jag är hellre hypokondrisk än har detta skitet.

Varje gång jag känner såhär berättar jag det för min sambo och gråter och är orolig att jag ska följa mina tankar,precis som jag gjorde när jag kände nåt konsitgt symptom i kroppen vid min hypokondri,var tvungen at "registrera det" Min sambo troe att jag helt enkel fått dille på detta.

Det går upp o ner hela dagen och idag så satt jag vid datan och åt(jag ahr även prblem med magen,nån form av magkatarr)och när jag ätit så fick jag en sån uppkördhet i halsen,då fick jag ett "kli i fingrarna" att jag skulle trycka mig på halsen, att det skulle kännas "skönt" att strypa mig-men inte ville jag dö,nejdå.

Jag fattar ingentin,kan ju säga att det hänt en del grejer,jag är ny på jobbet bla efter att ha varit arbetslös o bara gått hemma i närmare två år.Kan detta bara vara ångest som ger sig i uttryck av dessa "oro för självmordstankar"?

JAG VILL att allt ska vara som förr!!!!!Jag vill inte dö!!!

Nån som känner igen detta,har jag inbillat mig detta sjuka?

 

Hittade detta på google och så känns de nu när du lämnar mig!!

Av Jennifer Hassi - 7 mars 2011 05:03

... for why i like you like this



I do belive,

känner mig glad ibland ledsen.. känner känslor, känner mig levande igen. Är just nu hos mina hjärtan Harrri & Jessica, forever! Precis duschat och Nasso suttit med. Nu skriver jag :) Vet inte varför men kan som inte prata om något med någon.. suttit och pratat med Rocky ett tag men han kan ju som inte svara! Men de känns ändå bra. Jag vet vilka jag har och vilka jag inte ens vill ha.. Vissa personer älskar jag fast bara på ett sätt, andra älskar jag när jag har som för mig själv, men inte runt andra människor (dubbelmoraler) fyfan för dom! imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men ska sova här som vanligt inatt. Har lovar Linda att komma förbi iallfall.. saknar henne och älskar henne. Men vi får se vilken tid allting blir!


Just nu skulle jag vilja att en viss person var här och kom och la sig med mig och myste, vilket h*n ska :) .. Nej skämta, eller inte. Men iaf.. har ett nytt nummer och om du Henke läser detta så skriv till mig 0738284755, och förlåt för allt!


Nu ska jag krypa ner i sängen och bara chilla med mina sötnosar till hundar! Imon smäller de känns de som , och hoppas att DU mår bättre och kommer och leker med oss, vi saknar dig, du ör väldigt saknad hääär.. Vi alla vill dig väl och hoppas attt du ska börja må bättre :) Jag saknar dig mer än jag trodde. Sov  såå gott, puss & kram! 

Av Jennifer Hassi - 6 mars 2011 01:07


I just want to see you 
When you're all alone 
I just want to catch you if I can 
I just want to be there 
When the morning light explodes 
On your face it radiates 
I can't escape 
I love you 'till the end 

I just want to tell you nothing 
You don't want to hear 
All I want is for you to say 
Why don't you just take me 
Where I've never been before 
I know you want to hear me 
Catch my breath 
I love you 'till the end 

I just want to be there 
When we're caught in the rain 
I just want to see you laugh not cry 
I just want to feel you 
When the night puts on it's cloak 
I'm lost for words don't tell me 
All I can say 
I love you 'till the end


Ps: I Love You

..

Av Jennifer Hassi - 4 mars 2011 18:12

Maybe rape, me dont remember



Sorry!

Av Jennifer Hassi - 3 mars 2011 19:47

Finner inga ord, känner varken sorg eller glädje.. Känner bara att jag vill känna något.. men finns ingenting kvar att känna. Har kännt det mesta och allt är på väg neråt. Sättter mig i samma skit sits hela tiden.. försöker gräva mig uppåt men kommer ingenstans. När jag väl tror att jag snart är uppe så rasar jag igen ;s Tänker varje dag på dig och varför jag inte ringer.. Den dagen du ligger under marken kommer min ångest att krypa fram. Jag känner inte dig men vill gärna gööra de, jag hoppas varjeee dag att du ska ringa mig. Mitt leende på utsidan är de alla ser, men ingen vet vad de är som finns på insidan.. där är de endast sorg, saknad och du. Men nu när jag sitter här vart jag är, känner jag mig hemma, känner mig trygg och vill alltid vara kvar.. vet att alla mina andra vänner är fulla av skit och ingen ser någonsin nått.. förutom när jag är här. Vill alltid vara kvar..


Första gången på månader känner jag mig sjukt glad.. har inte kännt denna känslan på.. för länge. Vill inte ha kvar några andra i mitt liv.. har bytt nummer och endast dom jag vill ha i mitt liv ska ha de.. Folk tror dom kan snacka skit hela tiden och att alla andra ska ta emot de, men de finns en gräns för alla.. min är nådd. Jag ska försöka leva mitt liv till fullo och ingen är perfekt.. alla har gjort sina misstag och jag skulle kunna skriva  100 som jag gjort, men man lär sig.. jag har iallafall lärt mig. Vissa personer kommer aldrig bara att fatta att dom är blåsta.. men jag vet vilka jag har och vilka jag vill ha, skiter i ALLA er andra. Ni kanske tror vi är vänner men vi är endast ytliga.. Önskar er alla ett jävligt bra liv, för de ska jag skaffa.. utan er!


  

Only the stars can help you find your way


Ops

Av Jennifer Hassi - 2 mars 2011 20:58

Vafan hände ?


 

JAG ÄLSKAR NASSE!

.. och för nån dag sen åt vi Spice ice (:


Igår råkade jag beställa saker för 10000:- Sugen på att betala de eller? ;)

Nu fix fix, sen ut ut :) Puss på rumpan


- Håll er borta från telefon, data och skor! /Nasse 

Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards