Ourlifeinwords

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennifer Hassi - 27 augusti 2012 00:04

Va lite halvt ledsen när Danne hade åkt, så jag åkte med Crille till stan och ska sova här! Tog med mig lille Fio och glömde byxor ;o .. Jenny sitter här och ser allmänt sugen ut! Månne om man kanske skulle dra fingrarna mellan hennes skinkor? Fan va stöööörd.. ska fråga JEnny om vi ska lana , fast vi kanske gör de redan eftersom vi sitter brevid varandra och pillar på datorerna ;s Pratar med Dan banan i luuuuren :) PUSS



Pessssoooososososoossososososo <3

Av Jennifer Hassi - 26 augusti 2012 21:46

Idag avlivades min älskade Chessi. De är en större sorg än jag nånsin kunde tänka mig.. Scheeba går nu och söker henne men hittar henne ingenstans, fyfan är allt jag har att säga. Har suttit och kollat filmer på henne nu och de blev inte bättre av de. Danne åkte nyss så jag är ensam, hade inte varit fel i att ha en vän här just nu!


Ska gräva ner mig själv och hoppas att hon har de bra vart hon än är, saknar dig mammas älskade hjärtebarn. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och mitt minne <3

Av Jennifer Hassi - 25 augusti 2012 17:13

Satt just och funderade på alla som skriver om sina års dagar och så vidare, de fick mig att fundera på hur jävla fort tiden går, jag och Daniel har varit ett par i all evighet fast jag är fortfarande lika "nykär" i honom än idag! :) Den känslan försvinner säkert den också så småningom, men en sak är säker och de är att jag alltiid kommer att älska min lilla ärthjärna! Jag och Fiiiio ligger och myser i soffan och är lagom uttråkade, sötis är på svensexa så de är bara vi hemma! Har varit på kalas i Kalix tidigare idag, Lilleman Noah fyllde 1 år! Grattis till dig. Sen när jag kom från Kalix så gick jag ut med Fio och sen gjorde jag matlådor till sötis som en överraskning bara för att han är underbar idag! Men vad ska man göra nu? Kollat 3 avsnitt av Andra avenyn, börjar bli spännande men är som uttråkad.


 

Scheeba 4 månader!

Somliga har inga problem att somna :) Men nu ska jag försöka göra nått, kanske man drar till stallet med Jenny om en stund! Ha en bra löööördag! :) Puss och kram

Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards