Ourlifeinwords

Alla inlägg under december 2012

Av Jennifer Hassi - 23 december 2012 14:43

Började bra, jag gav.. sen fick jag inget tllbaka och nu är jag sur.. hejdå.

Av Jennifer Hassi - 19 december 2012 21:57

Trodde verkligen inte att vissa människor var så blåsta. Vem har ett perfekt förhållande? Vem bråkar inte i sina förhållanden? Jag erkänner att jag och Daniel tjaffsar mycket, men aldrig om allvarliga saker? Vafan? Och jag överreagerar ALLTID!! Jag ska mörda och allt möjligt när jag är sur men de finns många mer som tänker som jag , men sen finns de dom där äckliga små retarden som tex H och hennes inavels vän , hujsatan .. tror dom på riktigt att de finns förhållanden som är felfria? Eller är de jag som har fel? BRÅKAR NI I ERA FÖRHÅLLANDEN? Tex  " så du menar att ni har ett bra förhållande och bråkar mycket, puuh säkert". Jag menar jag vet hur hennes föhållande ser ut och de är bland de värsta jag sett i hela mitt liv. INget fel så sett på hennes kille men hon är ju totalt jävla rubbat! Svartsjukare människa får man leta efter och HAN förtjänar bättre och KAN få mycket bättre.  .. Jag ville oavsett bara säga att vissa människor ska jag så ihjäl, framförallt om jag nångon ser dom. Men ni äckel kan fortsätta slicka era pojkvänners fötter för de gör inte jag :) Så gör de för min del ocksåå!


Men nu lämnar vi inavlen borta, ner i gropen där vart dom ska vara :) .. Nisse och kattställningen flyttade till Sangis idag! Känns lite små tomt här men känns skönt att man kan andas! och sen har jag ju Doris och Fiio hemma, och min lilla hjärtevän Daniel kommmer hem imorgon. Han ska hjälpa mig att slå in julklappar och myssssaaaaa hela DAGEN!! :)


Men nu måste jag gå och starta en tvättmaskin inte hunnit de på hela veckan , sen ska Fiio och Doris ut säger dom så måste ju lyssna! Sov gott!

Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards