Ourlifeinwords

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jennifer Hassi - 19 oktober 2011 22:58

Har fått upp nästan allt från kartongerna och de börjar se bra ut :) Vet dock inte hur jag ska mublera vardagsrummet eftersom Daniel vill ha kvar den bruna bokhyllan som tar en hel vägg! Så de får han fixa men annars ser allt okej ut :) Hallen är klart och köket iaf ;d Toan är lite små konstig men alternativen var att antingen slå sönder en vägg eller att de fick bli lite små knepigt så ;d Tänkte att D kanske inte skulle uppskatta att en vägg är borta när han kommer hem, hahah ;b Så knepigt fick de bli! Håller just nu på att tvättar och har packat upp sakerna vi hämtat från min lägenhet, den måste ju tömmas men de känns för jobbigt, så vi tog lite i taget. Vinden är ju långt ifrån klar.. ena rummet är okej, men i de mindre är de bara en jävla massa saker men de ska nog ordna sig men D måste komma hem så han kan kolla vad som ska vara kvar! 

Tvätten lär vara klar nästa vecka eftersom varje maskin tar typ 16506 timmar! och de är as mycket tvätt, hojja.. men har hällt ut allt på golvet utanför bastun så de går nog fort :) visste dock inte att jag hade så mycket sängkläder, hittills 4 sopsäckar med bara sängkläder. Har slängt lite och tvättat lite, orka tvätta allt.. finns inge plats ;D 


Men nu ska jag bege mig utåt med min rastlösa vovve som bara kollar på mig och suckar ;b ska lägg ut bilder sen så blir de bra! 

Av Jennifer Hassi - 18 oktober 2011 19:23


Blåbärs wienerbröd ;)

Av Jennifer Hassi - 4 oktober 2011 02:14

Varför är de så svårt att somna när man är ensam?!


Vet faktiskt inte.. Men har varit med mami hela dagen typ idag, först jobbat och sen i stan och shoppat lite :) Blir mycket jobb imon, börjar senast 9:00! Men vad ska man göra nu då? Ingen aning.. mitt i natten och är svin trött.. snodde en sak av Sandra .


vsg:

Alla med mobil, gör detta !
senaste som ringde kille/tjej: Kille

Vad står det i ditt andra sms? "<3"
vem ringde dig senast? Daniel :)
bakgrundsbild ? Även Daniel, en skitig sån!
... Vilket språk är din mobil på? Svenska
din ringsignal? OC
Vem är din 3 kontakt? Adam L
Vem är din 20 kontakt?Ante ;s
Har du varit ihop med nr 27? A.H, nej nej nej!!

Nu försöka sova iaf :) Sov gott!



Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards