Ourlifeinwords

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

Väldigt snart!

Av Jennifer Hassi - 20 september 2012 04:41

 

Nils Karlsson Pyssling :)

Vår senaste familjemedlem och nog den sista på ett bra tag! :) I början var de krig mellan djuren men nu är dom polish! Ligger nu i sängen med Fiio och chillar.. Danne slutar jobbet snart så han är nog hemma vid 10, perfekt tid att väcka mig. Jag funderade på en sak , en svag och en stark människa? vad är de som gör vardera till de dom ska vara? .. och om man vet de så undra jag egentligen varför nån väljer att vara den svaga när dom har MAKTEN i sina egna händer att ändra på de? Förstår inte hur man kan vara så egoistisk mot ens sig själv? Följ ditt hjärta, men inte till vilket pris som helst! Eller?! Om nått är sänder kan faktiskt inte silvertejp ens laga de.. Jag tror att jag och Daniel kommer att vara tillsammans resten av livet faktiskt, alla par har sina brister men om man har de bra tillsammans och respekterar varandra så tror jag att de mesta kan funka! Men om en av personerna inte gör de så går de inte.. ta  inte någonsin någon förgivet, du sårar bara den andra, den som ska vara din andra hälft. Om man verkligen älskar någon så ska man göra allt för den och allt innebär inte att du ska städa, diska och laga mat.. du ska känna dig lycklig och känna att du vill ge honom/henne saker du aldrig ha velat ge nån förut. Känna att du vågar göra som du vill, vad du vill och när du vill.. de ska aldrig kännas dåligt att berätta något och skippa alla hemligheter dom förstör bara ert liv. Va ärlig med varandra och om du känner dig ledsen över något eller om något stör dig, säg de direkt. Gå inte med de inom dig tills de är försent, de finnns ingenting ett bra förhållande inte ska klara av. Tryck bara aldrig ner dig själv som hälften av alla tjejer i detta land har gjort, låt ingen trampa på dig. Känns de fel så är de fel, gå bara din väg kolla för guds skull aldrig bakåt, tänk på din framtid?! Du vill ju knappast leva i ditt förflutna resten av livet, acceptera vad som händer och fortsätt framåt, de finns alltid vänner som bryr sig om dig. Respektera dig själv mer än  andra så kommer nog livet bara leka :) Jag älskar dig Daniel Per Nyström och jag kommer alltid göra de! Har nog alltid gjort de också. Längtar så sjukt mycket efter dig sötis, låsas sova när du kommer ;) Jag lovar!!


Pusspuss , vi ses! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Hassi - 10 maj 2014 01:20

Denna morgon kunde ha varit bättre.. vaknade av nått och kollade på telefonen som blinkade. Hade fått ett mess vart de stod att Jesper har dött inatt. Förstod inte riktigt vad som hänt så jag frågade och fick svar att de var en bilolycka. Fick panik ...

Av Jennifer Hassi - 30 mars 2014 17:52

Vet inte riktigt vad de är för årstid ?  Men typ vår.. ibland vinter! Men tog cykeln idag och skulle cykla till mamma, men vände halvvägs, för dom skulle till stan! Måste komma på nått smart sätt att frakta busan på, hennes vska är EJ så lätt att cyk...

Av Jennifer Hassi - 6 december 2013 19:56

  Tog en promenad med tvillingarna!     Sen tyckte Kiiwi att vi skullle busa :D     Sen tyckte hon attt de hade varit skönt att få somna i famnen!     Då känns de bäst! Gonatt från Kiiwi :D <3 ...

Av Jennifer Hassi - 6 december 2013 04:01

Satt och funderade nyss på om mina grejjer i ugnen är klara och sen bara flög tankarna iväääg... Och mina och Frekors söndags möten? Hans krossade hjärta och mitt efter D :D , haha fett töntigt ^^ Men till slut fick jag honom, och efter 2 månader köp...

Av Jennifer Hassi - 6 november 2013 18:14

Har nyss snabbstädat och sen kollat lite Cesar? Fråga ej varför .. Kiiwi springer runt och chillar, ser ut som att hon ska kissa inne när som helst s måste kolla hela tiden. Hon var just ute men ibland så skiter hon i att kissa ute och gör de inne i ...

Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards