Ourlifeinwords

Alla inlägg under mars 2009

Av Jennifer Hassi - 26 mars 2009 15:00

Men kuk , skrev ruskigt långa bloggen o så försvann de, då får man fan självmordstankar! Men skit samma, jag måste skriva hur tråkigt jag har.. jag har jätte tråkigt ;p Mamma och dom har precis farit till stugan och lämna mig ensam hemma :/ Djupt deprimerad... Har as ont i knääet efter jag o alex tog en flygtur med skotern, ajaj! Och ja, de är menningen att ni ska tycka synd om mig nu! .. men ingen förstår ju de :D


Men men , ihelgen blir de nyktert.. har fått tillbaka de där halsfluss bajset ;s Men jag känner mig ändå jätte glad ;) De känns som att man fått en ny chans i liiiiiiiiiiiivet! :) Men nyktert ska de bli vilket fall som helst, om jag inte börja äta penicillinet på måndag ? Ah, nu var jag smart ;) .. Nej men jag ska umgås med Gina hela helgen FETT SKÖNT, länge sen de bara var hon och jag , och ingen annan.

Sen har jag pratat ganska mkt med Katja på senaste dagarna ;), och Emma .. men hon ringer bara o väcker mig! HAh, men nu orka jag inte sitta här o ljuga nå mer ;p Så ska väl fortsätta med de jag gjorde innan, precis ingenting ;d PUSS


Av Jennifer Hassi - 20 mars 2009 17:40

Goddagens,

Idag har jag varit med Maruks & Alexander och klippt håret på studio unik sen har jag varit och kollat på en lägenhet med Mamma , carola, markus, alex, och aleK.. De va en 1:a men jävla stor ändå, men vardagsrummet kunde ju varit större ;p Men allt annat va as stort.. tillochmed toan , vilket va viktigast ;p Men de fanns tvättmaskin och torktummlare i toan, de va soft :) Så nästa vecka får vi se om jag måste vänta tills den 1/7 innan  ja får flytta in eller om hanfår flytta ut innan , då får ja den på en gång (tro ja) SKÖÖÖNT! .. Men men , idag ska vi till Patrik o laga mat, haha ( hur de nu ska gå) sen ska vi spela nå speeel och dricka BÅL, nyktert va de (?). Jaa , men de är ju bara soft :) Fast jag har ju lovat mattias o va nykter, men de spelar ingen roll, ingen tjallar ;> Hih ! Nej , men ska försöka ;p Men nu måste jag hoppa in i duschen och börja små fixa , ha de braaaaaa ! Och Emma, vart är du ? HAHAHAH ! , hejsvejs..


<3M

Av Jennifer Hassi - 11 mars 2009 20:20

Goddag.

Ni alla kära läsare måste inse att Alex är en stor idiot. Hennes iq kanske på test visar 112, men egentligen är de på -112 men de är ju  kanske inget testet kan visa.. Ne jag skojade. Idag har jag & Alex varit och solat, och möglat. Fett varmt de va i de lilla solariumet alltså ;s USCH! Bra effekt mannen ;> Saknar ändå när jag o Katja va o solade mitt i sommaren nedanför torget. Haha, de va typ 300+ grader och vi skulle sola på solarium haha, men jaa. Vi gick dit, men när vi kom så  fanns de inte tid förän om 45 minuter så då gick vi till vattnet och satte oss på bänken och solade ute tills vi skulle sola inne:D Tyckte de va as ballt!


Och Hanna, jag älskar dig. Kan skriva en kärleks blogg om dig senare eller kanske imorgon.. haha, men nu ska jag och Alex röka med hennes PÖK AAAA:) HAha, mysmys.


HAHA LÄSTE PRECIS "ARG KUND BET FRISÖR"


Ha de bra, puss på rumpisläään!

<3M

Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards