Ourlifeinwords

Alla inlägg under april 2012

Av Jennifer Hassi - 9 april 2012 00:23

 


För alla er som undrar så är de där min framtid, att alltid tvätta men de blir ändå aldrig tvättat. Otroligt jobbigt yrke! Hade faktiskt tvättat ganska mycket och skulle överraska töötis men då blev jag sur som satan ist och nu är de bara att börja om.. förbannade klähög! Den växer tamigfan fast jag skulle gå naken en vecka! Icket omöjligt.. faaaaaaan!! Ja, ska gå nu och va arg i källaren medans jag hänger upp den där jävla högen! KEBAB!! inte "M" utan riktig kebab. Hahah, kul.. nu blev jag lite glad :) Bästa nyheten ever är att fläskis ska dra! Vi alla har väntat på detta! Sweet, hejdå allihopa, ni kan va glada nu! She is leaving, varje gång jag känner mig arg eller nått åt de hållet så ska jag tänka på de här :) Yesyesyes.. shes ugly and she knows it!

Av Jennifer Hassi - 8 april 2012 15:45

Daniel Nyström

 




Jennifer Hassi 


De är allt jag har att säga :)


 

Av Jennifer Hassi - 7 april 2012 22:57

Va är de som fattas i din hjärna? JO HELA JÄVLA HJÄRNAN! Man kan inte skaffa något och sen tro att man kan kasta bort de eller ge iväg de, men de är precis vad du gjort, jag har alltid försvarat dig om nån sagt nått och tro mig FOLK har sagt massor under hela min uppväxt. Tro de eller ej men den enda i hela världen som älskar/älskat dig villkorligt under en otroligt lång tid, är jag. Men vad får man tillbaka? ingenting. Är less på att vänta.. precis som när man va liten och inte fick gå ut för mamma för hon sa att snart ringer de, men ringde de? Nej. Kunde sitta vid den där äckliga jävla telefonen i flera timmar per dag, men de ringde aldrig. Vet inte hur människor kan resa sig hela tiden och jag har aldrig sagt att jag är felfri men om jag har 10 fel har du 2 nollor till bakom de. Folk som känner dig kan ju inte veta sanningen bakom allt när du alltid får allt att vara mitt fel. Men jag orkar inge mer, aldrig mer. Jag klarar mig, de har jag alltid gjort och ska fortsätta med de. Den enda gången jag FAKTISKT trodde att du skulle ringa var när du fick veta de värsta av de värsta, men ringde du ens då? Nej. De visade mycker för mig, den enda gången i hela mitt liv som jag verkligen behövde dig.. eller nån överhuvudtaget så ringde du inte. Hur kan man överge nån så otroligt hårt? Jag förstår att du inte förstår något när du aldrig fattar att lyssna.


Men de är slut nu, helt över. Jag ska aldrig mer ringa dig, eller nått åt de hållet. Du har gjort de så klart att du inte vill ha något som helst med mig att göra så de förblir så. Man ska inte behöva kämpa för en förälders kärlek, de är sinnessjukt! Hoppas du blir lycklig med dina val i livet, och att du aldrig nånsin ger nått ett nytt liv..



Over & Out




Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards