Ourlifeinwords

Alla inlägg under maj 2012

Av Jennifer Hassi - 30 maj 2012 03:10

Nu är frågan vad man ska göra, spelar WF iaf :) Finns dock ingen som kan vinna över mig.. booring. Hihi, men imorgon ska jag ta bilder på valparna en och en och sätta upp bild med namn och om dom är lediga. Om 2 veckor så ska dom lämna oss och hitta nya hem, hoppas alla kommer till bra ställen men de verkar så. Har bara lovat åt såna jag känner och jag tror kan ta hand om en ny hjärtevän.. Finns nog en eller kanske två kvar, men endast 3 som är utpekade :) , så de finns tid ännu också om man vill vara bland dom första.


Men nu håller jag på att färga håret så ska bara vänta 20 min och sen hoppa in i duschen, Ida kommer bli tungt ögd i WF ;) , hihi, men hejdå! :)




Saknar dig Daniel fortfarande!  Tänker på dig dag som natt.. pusspuss älskling, saknar dig mest av allt i hela  världen! <3


Av Jennifer Hassi - 29 maj 2012 02:29

Otroligt sorligt de är att måsta sova ensam, de är orättvist! Önskar vi båda va arbetslösa och bodde i en lekstuga på mammas gård så vi alltid kan somna i varandra armar! Vet inte vad jag lider av men ibland känns allt fel och jag har seriöst damp sen är allt jätte bra .. fram och tillbaka liksom. Men jag älskar dig Daniel mest i hela världen! Hela vägen till Kiruna och tillbaka ;D

Men problemet idag är att jag inte jag somna och det är Daniels fel för han inte är hemma, men jag är otroligt glad över att jag har D i mitt liv och inte nån idiot som aldrig är hemma, och som hellre är ute och dricker ist för att vara med den man älskar. De hade Jennifer INTE klarat av! Men jag tror att många tror själva att dom faktiskt har den bästa dom skulle kunna hitta men de är faktiskt inte korrekt. Finns mååååånga flickor härikring som har nöjt sig med en rent utsagt en BAJSKORV.. men de är de ingen som säger för man vill inte låta svartsjuk eller något sånt men de är bullshit? Ska man hellre kolla på sin vän medans personen blir skadad än att säga nått för att folk inte ska kunna snacka skit? Helt ofattbart hur allting funkar. Så jag säger ingenting om nångting så har jag ingenting sagt.. och vill du veta så får du fråga för jag säger precis vad jag tycker om de!


Men nu ska jag sluta skriva om sånt.. eller? Är de bara jag som tycker att man ska säga till sin vän om man tycker den gör fel? Jag vet inte.. Men jag ska nog försöka sova som jag ändå inte kommer kunna göra, har kollat igenom alla bilder med min telefon och de är bara TÖÖTIS, jag saknar dig älskling och de är jätte länge kvar innan du kommer hem och jag vet inte hur jag ska klara en hel vecka när jag redan känner så här ;/ Helt sinnessjukt. Jag vill bara att du ska ligga i sängen så jag kan somna, du kan gå när jag sover :( bajs.. Finner inga ord om hur stor saknaden faktisk är just nu. Och nu när man sitter och skriver här i bloggen så hjälper de inte att de är en E.kontakt annons på sidan --> "BLI KÄR!". Men de är vi alla redan finns alltid en person som ligger varmt runt ditt hjärta :)


Imorgon lägger jag upp bilder på puppisarna och allt sånt , finns nog bara 2 valpar kvar om ni vill ha :) , en hane och en hona om jag inte är helt ute och cyklar! Dom har blivit så otroligt stora så de är sjukt! Men 9 stycken , hojja.. skulle va skönt om de va 3 som vetrinären sa att de skulle vara!! :) , men nu ska jag seriöst gå och försöka sova, pusspuss. <3Daniel.



Med dina vackra ögon, och din gyllene röst, Blir du mitt hjärtas tröst
Under mörka tider ska jag älska dig, För det finns ingen annan som du för mig

Av Jennifer Hassi - 19 maj 2012 16:54

Nu finns de inte månda puppisar kvar som inte är bokade :) Tror de är 2 som är osäkra men inte mer än så! Känns helt okej att man redan fått bort alla utan blocket eller så! Och tack Alexander som städade valprummet dag ;D .. Ska nu bege mig mot källaren igen och städa. Vi hörs senare!



Saknar dig Daniel mer och mer för varje dag, men snart är du hemma igen :) <3


Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards