Ourlifeinwords

Alla inlägg under november 2010

Av Jennifer Hassi - 30 november 2010 22:26

 

Mika säger:

mm sen n

är du kommit o fittan e plaskvåt knullar vi hårt bakifrån

Mika säger:

daska dina skinkor lite me

Mika säger:

sen f

år du rida,kan du böja dej fram så man kan suga dina tuttar nafsa lite på dom,samtidigt som man smeker dina skinkor

Mika säger:

sen spruta p

å dina varma bröst en härlig sats

Jennifer säger:

Eeeh  ?


Mika säger:

sen knullar vi mer fort o h

årt

Mika säger:

ne vi skulle knulla mycke o l

änge

Mika säger:

flera gg

Mikasäger:

kan man f

å slicka dej bakifrån,du lutar dej över bordet man sitter i soffan bakom o slicka dej,stoppar in tungan djupt o knullar dej me den

Mika säger:

suger klittan o pullar s

å du kommer igen

Mika säger:

kan dra tungan mellan dina skinkor me

Mika säger:

slicka o pulla b

åda dina hål,tills du får en fontän orgasm

Mikasäger:

d e mys d,har vart me om n

ågra såna

Mika säger:

sen hoppas man ju du suger kuken h

årt

Mika säger:

f

år komma knulla dej nån kväll

Jennifer säger:

Nejtack!


Nån som vill ha nummer och adress?  ;b

Av Jennifer Hassi - 30 november 2010 14:32

Vilken konstig dag de har varit ;o

  

HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
HAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHHA du är rolig!

Puss &Kram ;)

Av Jennifer Hassi - 29 november 2010 15:48

Grattis Cassandra på 13års dagen!

Hoppas du får en bra dag..

  

Puss på rumpan :)

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Just nu väntar jag att min ovän ska komma (P.L).. vi ska ha p-möte och middag haha ;P Va kul! Potatis och nånting, med de viktigaste.. FETAOSTSALLAD!

  

-----------------------------------------------------------------------------------------

Och de här är nog den bästa dagen på HUR länge sen som helst.. haha, va tvungen o Ringa vicki och säga ;b .. Har en känsla att helgen kommer bli den bästa på grymt länge!! Fast den här helgen va också najs. Lite öl, lite bowling, lite folk, lite perfektion! KALAS! Men nästa helg måste bli som jag vill, inget får gå fel ;D Måste ta med slynan (vicki), går bäst när man är 2 ;p

Hihi, men nu ska jag bege mig, puss !

 

Av Jennifer Hassi - 27 november 2010 16:34

Ikväll är de bowling till tusen! Är  nu hemma hos mamma o ska äta maaat ;) Väntar på Fredrik som ska laga klart bilen sen blir de stan o hämta öl :) Tack  mamma för att du finns..

 Har inte r riktigt tid att skriva nu men ska vääl hinna klämma in Emma här en stund efter maten, vi brukar cpa oss på fredagar men idag blir ede en sväng på en lördag!


Men ha de bra och ha en jävla bra dag ;), för de ska jag ha!

pusspuss

*ÖÖÖÖÖÖÖL!*

Av Jennifer Hassi - 26 november 2010 13:04

De är typ pü riktigt minus 1000 ute ;P .. Igür kom Tesse och barnen hit, for till rajalla och ica maxi :) Tesse hittade 2 skit snygga tunikor typ men hon gillade dom inte sü hon köpte nün hemsk leopard skit ist.. jaja, hon som ska ha pü sig de ;P

Lukas skrek 90% av tiden där inne (trött). Sen hämta JEssica oss och vi drog till Ica och köpte lite mat o sü, skojjjjjs!

Vi kom hem och Tesse diskade och skurade, tack! Jävla jobbigt att städa ;b .. Müste ju vara de trükigaste som finns, men ibland känns de skit kul ELLER HUR!

Idag for dom hem pü morgonen och jag for med Emma och hennes bror o flickvän till kondis, dom ük frukost :) Snackade skit och süü.. sen for vi till Nikkala och hämtade Oskar frün Dagis, sötnöt! Tog en rök med Frej ocksü.

Hoppas vi dricker imon och drar o bowlar i Kalix :) Och att alla som vi planerat kommer med, kan bli en kanon kväll ;) hoppas hoppas hoppas..

Undra vad man ska göra nu?

Kanske tvätta .. ska gü o kolla om de finns tvätttid och snöra ihop lite grejs här hemma, har änu inte fütt upp alla saker sen ja flyttade! haha, vet inte vart allt ska vara! Tack mamaCarola för borden.. dom passa kalas bra i vardagsrummet :) ..

 

Men hörs senare, puss  & kram!

 

Av Jennifer Hassi - 23 november 2010 10:13

  


Har aldrig skrattat för mig själv så mkt som när jag hittade den här bilden ;P Men idag är de väl en ganska vacker morgon, inte så farligt kallt och ljust som fan ute! Väntar att Anza ska ringa och säga om hon ska med ut med hundarna.. taggad :)

Ska senare och vara hundvakt åt Rambo också, Jessica och dom ska till sthlm och hämta en bil, så de då. Vet inte bara om jag ska ha hundarna där eller om jag ska ha dom hemma. Får se vad som hinns göra, massa saker överallt här hemma ;p Me de är väl knappast nü ovanligt ;b..

Igür va jag med Jempa en sväng.. var ute och süü. Sen skulle Jenny hem o käka och kom hit sen med Vicki ocksü!

Müste göra adressändring ocksü.. üh hur orkar folk med allt skitgöra? :p

Aja, mamma slutar ju gapa om man gör de iaf, totalt värt de! KAnske man gür förbi där idag och gör de, de är ju som ändü pü vägen ;p

 

Men nu ska jag ut med hunden en snabbis sen röja lite, och hoppas att ANza vaknar :p Ha de braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, puss!

Av Jennifer Hassi - 22 november 2010 13:59

Varit ute i skogen med A och hundarna som vanligt :) .. Jessica har klippt Rocky så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta ;p .. Men de var givande! Blev typ lite små kallt efter ett tag men vi va ute ganska länge. Stannade nere vid isen längre än vi brukar! Men senare ikväll ska vi ut o gåå, mest troligt i stan eftersom man inte ser nått i skogen ;P

  

------------------------------------------------------------------------------------

Har varit i Kalix och varit barnvakt i helgen, fredagen kan vi helst glömma! USch.. Sen har jag o Nasso varit på myyysko ställleeeen, typ råneå? Haha snälla.. Men nog hade vi ganska kul, sen efter de  for jag till mamma men hon jobbade så Allan körde mig hem sen typ direkt. Jag älskar mina småsyskon Markus & Alexander :) Varit med Emma också, typ i fredags tror jag? Tog en cigg med henne tidigare idag! Men men , nu ska jag städa (inte stor städa som **** alltid gör) Haha , hon är ju rolig ;P

 

Höörs senare!

Av Jennifer Hassi - 18 november 2010 14:35

Åh fyfan va skönt väder de är ute! Endast -1 :) .. Perfekt för oss som är i skogen med hundarna. Vaknade runt 10 och hooppade in i duschen och sen ringde anza och vi skulle fara till skogen med doggsen! Så stack vi och vi gick hela vägen till isen från industriområdet typ.. Haha så halt på vissa ställen så hundarna ba gled när dom sprang efter pinnen ;p

 

Rusktigt fint änddå de är i skogen när de är snö, fast de är bra att de inte är för mkt!

  

 

De är bra för hundar att springa i snö och i vatten enda nackdelen är att dom blir så jävla blöta ;p Men de är smällar man får ta, dom gillar de :) 

 

 

Haha sötRocky! Snodde den från Jedes fb ;)

Bilderna med telefonen blev inge bra när han aldrig stod still.. 

Men de kommer fler :) Anza jobbar ikväll så de blir ingen prommis med dom ikv:(

Får se om man går själv eller med grannen! 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

  

    Snart kommer Katja, inte sååååå läge kvar iaf :)

Åh jag ska gräva ner dig i snön så ingen kan gräva upp dig ;D

 

Men nu måste jag fixa lite här innan the big secret kommer ;b Geeet it ?;)

pussspuss !

Ovido - Quiz & Flashcards