Ourlifeinwords

Alla inlägg under januari 2012

Av Jennifer Hassi - 30 januari 2012 22:44

Känns som att jag har jordens beslutsångest vad de gäller Chessi.. jag tror att om hon kommer till en familj som inte lämnar henne ensam och som har tid med henne hela tiden så skulle hon sluta med dumheter. Men jag vill endå inte ge bort henne eftersom hon blivit så mycket bättre än när hon kom.. Inget aggresivt beteende längre, och inget agg mot andra människor som kommer hit. Hon låter dig till och med vara i hennes närhet om du luktar alkohol vilket inte alls gick för sig när hon kom, men de är väl inte så konstigt med tanke på att hon bott hos alkisar eller vad man nu ska säga, och de är väl inte nån egentligen som riktigt vet vad som hänt med henne. Men när hon kom var hon smal och långa klor och tillbaka dragen, nu är hon normalviktig och klippta klor och bra personlighet. Tillochmed klippt av hennes skägg som gjorde att hon såg ut som en Farfar ;D Men vi får se, 3 olika som vill testa ha henne men har inte riktigt bestämt mig.. hon är ganska krävande!


Töötis är och jobbar :( Är HELT ensam hemma, eller aa Mini och Chessi är här men dom snackar inte särskillt mycket! Men nu ska ja krypa ner i soffan och glo en film och försöka somna, de är alltid jobbigt första dagen utan <3:at.


Sov gott :)


Av Jennifer Hassi - 17 januari 2012 00:40

Tänkte skriva om hur synd de är om mig som är sjuk när älskling just åkt iväg, och var ruggit deprimerad. Men de gick som över. medicin; Solsidan.


Tungt bästa shitet hitills, men har kollat 50/50, också en as bra film , men kanske ingen man blev jätte glad över men den är mycket värd att kolla ; 



Men nu ska jag gå mot köket och göra popcorn och hitta lypsyl och kanske nått att äta, har inte ätit ännu ;/ Börjar va hunrig! FÖRKYLNING SUGER



<3Daniel Nyström


Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards