Ourlifeinwords

Alla inlägg under december 2011

Av Jennifer Hassi - 20 december 2011 02:01

1. Vill du ta ditt ex tillbaka?Absolut inte

2. Civilstånd?LYCKLIGT INTE SINGEL

3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Ja

4. När var sista gången du verkligen skrattat? Idag

5. Något är fel, den första personen du vända dig till? Mamma

6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde?  Ja

,7. När var sista gången du grät mycket? Söndags

8. Är det någon du vill göra allt med? Daniel

9. Hur många kan du berätta allt för? Några, inte många

10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Jo

11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Daniel , ja

12. Beskriv dig själv med ett ord? Bääääst

13. Har du något som hör till ditt ex? jo

14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Jaa

15. Fullständigt namn? Jennifer Lena Hassi

16. Favoritlåt? Adele- someone like you

17. Favoritfärg? Ser dom inte men ill gul

18. Bästa vänner? Finns 3 riktigt bra människor

19. Sjukdommar? Danielsjukan

20. Första kyssen? Liten och oskyldig

21. Sista kyss? Nyss :)

22. Första kram? ännu mindre

23. Senast kram? Nyss ;p

24. Senaste meddelande från? "Fryser ihjäl /Jonna"

25. Senaste person som jag någonsin sett? Danish

26. Mitt missbruk? Daniel

27. Favorit butiker? Svårt

28. Vem jag berätta allt för? MAmma

29. Favorit djur? Hund

30. Lång? 168

31. Vem har mitt hjärta? Daniel Nyström

32. Favorit film? The notebook, män som hatar kvinnor, twilight

33. En hemlighet? Dannes k** har ett tjej namn :)

34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 10

35. De flesta minnen med? Hemligt.

36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Dom vet ;b

37. Den hetaste människan du sett? Danne naked

38. Vem jag inte kunde leva utan? Danne, mamma

39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Töööötis

40. Vem jag älskar mest? töötis. mamma, mackan, alek, crille

Av Jennifer Hassi - 18 december 2011 03:37

Idag har jag & Alex varit i Kalix och hälsat på Tesse men blev en kort visit eftersom de blev falska anklagelser från ett annat håll! Men vad gör de när man är oskyldig? Nothing.  Var kul att hälsa på iallafall :) Imorgon kommer tötis hem!!! :) :) :) Fast först på natten men vad gör de helleR? Han kommer ju hem åtmindstånde! Chessi & Mini härjar och jag tror att dom tillsammans skulle kunna göra väldigt mycket galenskaper! Första gången jag lämnade henne ensam var när vi for till Kalix, och hon hade inte gjort nått alls inne, inte kissat eller bitit sönder nått men när vi körde Patte till stan så tuggade hon sönder min vita sko men hon fick höra för de och såg vädigt lessen ut! (förlåt) , men hon är söt som tusan. Framför allt nu när vi har klippt henne, hon har haft som "skägg" unden hakan men nu är de fint :) Måste be A kolla på hennes klor men dom är inte lika farliga som jag trodde att dom skulle vara :) Skönt! Och de är otroligt skönt att hon inte är som Bamse som sticker när han får chansen, utan hon stannar innan hon är vid vägen och fast de kommer en annan hund så stannar hon , också en bra sak. Men första gången så stack hon men inte längre! De hjälper mycket om man ger dom mycket beröm och godis när dom gör rätt.. samma sak om dom kissar inne så ge dom godis när dom gör de ute, stor skillnad snabbt! Måste också försöka hitta nå vettig människa som vill ha Mini, är allergisk mot henne och de blir bara värre, men vi ska testa ha henne ute också så kanske de blir bättre annars ska vi ge bort henne :(


Men nu ska jag sova :) , måååååste! Blir imorgon snabbare då! Älskar Daniel <3

Av Jennifer Hassi - 13 december 2011 17:05

Behöver någon som gör min header här på bloggen, mina blir skit ;s och dom som testas var inte min typ ;p inge illa menat men seriöst dom såg ut som skit ;b Ska imorgon och städa ur lägenheten och tömma helst bort allt, nån som vill ha en jävla massa saker? ;p Vill inte ha nått förutom den vita byrån kanske .. om ens den.


Men nu måste jag bege mig till källaren igen så de blir varmt här inne, måste ju kunna dyyyyscha :) Ha de king...



Daniel Nyström Jennifer Hassi


Av Jennifer Hassi - 7 december 2011 03:44


    


Jag älskar dig Daniel :)


         

Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards