Ourlifeinwords

Alla inlägg under februari 2009

Av Jennifer Hassi - 21 februari 2009 16:00

Jag vet inte själv vad jag håller på med alltså, jag saknar Katja så jävla mkt så jag blir galen snart. Helt allvarligt, mår skit.. Tänkte hoppa ut geneom fönstret men de är ingen idee , de är jämns med marken och mini litet ;s  Jag vill bara boort.. mitt liv är en jävla lek som aldrig tar slut. De är ingen i hela världen som förstår hur dåligt jag mår, de är inte för att få nå jävla uppmärksamhet. Försöker, försöker och ännu mer, vet inte längre vad jag ska gööra. Vill bara skjuta mig själv.. nu.


Just fall doown and die.

Av Jennifer Hassi - 15 februari 2009 22:15

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Igår, Mattias.
Vad gjorde du klockan 8 i morse: Sov.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Kollade på film.
Det sista du sa högt: Om de är det du vill.
Senaste köpet: Cigg på shell.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit, med självmålade saker :)
Vad är det för väder hos dig just nu: -20,1
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Pirrigt, men inte kärlek.
Sover du tungt: extremt.
Drömmer du mycket: nästan alltid.
Mardrömmar: händer.
Vilket ämne är roligast i skolan: går inte

Trivs du med ditt jobb: -||-
Favorit klädsel: tunika, legjeans, mjukbyxor.. olika.
Favoritlåt just nu: swimmigpool.
Vad ser du om du tittar till höger: Tavlor, en vägg.
Vad gör dig glad just nu: Ingenting.
Vad ska du göra härnäst: Vänta att de ringer, och gå ner.
Höger- eller vänsterhänt: höger, båda?
Humör just nu: Förvirrad, känner mig mer ensam än någonsin.
Klädsel just nu: Leggis, tunika, kofta, jacka men inga strumpor ;p
Musik just nu: Ingenting alls, ser tv.
Sommarplaner 2009: Vi ska skaffa husvagn och vara borta hela sommaren , var de inte så vi sa? :(
Hur många kuddar sover du med: Har 5 i sängen .
Spelar du nåt instrument: nej.
Morgon lr natt-människa: nattmänniska isf.
Vilka är viktigast för dig: mina vänner, familjen.
Bio eller promenad:  Bio, och sen promenad.
Är du kittlig: extremt
Stjärntecken: lejon
Äckligaste insekten: spindlar, fjärilar
Vad vill du jobba som: utomlands med kåtiiish
vad gör du om du får hicka: håller andan tills jag dör.
Vad längtar du mest efter just nu? samtalet.
Hur svarar du i hemtelefonen? Ja? eller Hallå?
Antal timmar sömn inatt? 8 och en halv.
Vem sov hos dig senast? Fredrik, och Alex.
Vad ser du fram emot? Samtalet.
Vad vill du ha just nu? Han.
Vem längtar du mest efter? :)
Vilken buss åker du oftast? Linje 100 :p
Vilken årstid är det nu? vinter
Anser du dig själv snygg? EXTREMT
Har du varit kär? tyvärr ja.
Är du kär nu? jag vet inte, jag tror de.

Av Jennifer Hassi - 14 februari 2009 18:50

Hej, jag ska bara skriva att jag vill BORT bort bort bort bort.. nu nu nu. Usch hur dum kan man seriöst vara ;s Fan ibland hatar jag mig själv så jävla hårt alltså.. usch. Men igår var man o drack, hade horkväll, och jag tyckte vi levde upp till de ganska bra, för bra. Men jag gjorde ju självklart ingenting :)


Vi började dricka hemma hos mig och sminka oss och chill drack :) Jag Vicki & Alex.. sen gick vi till Micke, men va bara där typ en kvart .. sen så kom Johan (Chaffisen) och hämtade oss. Sen bar de utåt, sen kom Micke och åkte med oss också, och vi lämnade av Alex hos Ida Harjo haha, och stack ;p när hon ringde eller skrev så sa vi att vi va på G till luleå :p haha, fast egentligen så va vi bara o cruisa :) Jag vicki, micke och johan , sen efter ett tag hämtade vi alex igen , så va de vi 5 bara , Haha. Ibland älskar jag mig själv.. men inte idag , tung ångest.. Ska nog dricka idag med för sen ska jag vara nykter tills jag far till eskilstuna, hoppas jag ska dit snart ahahah :) Sen fick ja nå Cp anfall igår när jag såg Jonna så börja jag as lipa fråga inte varför för jag har ingen aning ;p kommer typ inte ihåg nå ? Aldrig mer säger jag bara .. fifan. Men nu ska jag in i duschen för Gina ska väll komma snart, vi skulle hitta på nå skoj :) Vet inte riktigt vad men de löser sig alltid. Om inte annat så sätter vi väll oss i hamnen och kollar på skotrar som står stilla , (De är bara lampor , men de ser ut som skotrar) Haha, vi är lite speciella, vi brukar sitta där o snacka skit allt mellan himmel & jord alltså ;p .. Men jaja, tyst nu , ja ska fara. Ha de gnajjs :) Puss på dig Katja , ses snart.. Pusssiiss :) <3 Alla hjärtans dag!

Av Jennifer Hassi - 13 februari 2009 00:30

Hej! , Just nu sitter jag här hemma, kom precis från Alex och Micke! Haha han är ju as skön, alltså Alex lillebror. Nåjoo, vi har inte gjort så mkt mer än att kört min skoter och ragga brudar på spåret. Hittade dock inga.. men sååååg älgspår så de gick fort att köra till vägen ;p Haha, sen har jag varit och kollat på hoppning när Alex, Madde, och Lisa hoppade , de gick ganska bra måste jag säga :) Förtom Maddes sitts som en säck , haha förlååt!


Har inte skrivit på ett tag för har varit ute mest, blivit en utemännsika eller nå liknande.. Haha, men de känns bra att umgås med dom gamla vanliga! :) Och Vicki mammas beijbis, haha, imon är de krööööök! Vi bruds ska ha horkväll, jag alex o vicki :) , mest troligen ska ju chaffisen också med, hah brukar ju vara såå. Men vi ska börja dricka hos mig och sen bär de utåt, hoppas man inte däckar innan ;p Skullle ju va ovanligt.. SÖTLISTAN ÄR JU LÅNG: VICKI , MATTIAS ! :) Men nu ska jag gåå, ha de nice , <3 Älsk

Av Jennifer Hassi - 12 februari 2009 00:50

HAR DU:
En bästa vän: Självklart.
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Skulle jag aldrig göra ;p
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, men småpirrigt.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Haft ett one night stand: Ja.
Skrikit åt en lärare: Jo.
Kysst någon och sedan ångrat dig: MHM!
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: När man va yngre.
Några smycken som kostat över 1000 kr: miljoner ;)

DAGENS:
Klädsel
: Blåalångkalsonger med båtar på, och ett vitt linne.
Smink: Nopes.
Frisyr: uppsatt
Låt: Ras Cricket- SkinVill ha: Den jag pratar med.
Sjuka: Alex är dagens!
Drog: Du.
Saknad: Min fiiis :(
Köp: Cigg, till alex :p
Godis: Nej.
Attityd: Jennifer hette jag.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse : vilkken frilla!

FÖRSTA:
Bästa kompis: Rikhard.
Bil: Aldrig haft :p
Kärlek: Riktiga Robert, annars Jonatan.
Husdjur: Bamse, o Björn.
Semester: Finland ! ;p
Jobb: Aldrig haft. Sommar jobb ? ;p
Köpta skiva: Men omg ;s
Piercing: Läppen.
Konsert: Senil.
Fylla: Fredag den 13e med Vicki på vallen hos Verro.

SISTA:
Personen som smsade dig:
  Mattias.
Personen som du kramade: Mamma :)

Peronen som ringde dig: Mattias.
Personen som du ringde: Micke.
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: Markus.
Alkoholdrycken: Giin.
Bilfärd: Hem med skotern.
Filmen du såg: Being Julia.
Gången du fällde en tår: Igår.
Måltiden: Köttbullar & Mos  ;b

Av Jennifer Hassi - 6 februari 2009 22:30

Tjenis.

Att någon kan vara så falsk.

Jadu vad ska man skriva? Eftersom de är flera cpn som läser såå kan jag tyvärr inte skriva vad jag har gjort och sånt  ;s , men men , har varit hemma och städat en stund iaf. Sen pratat med mamma, och klockan är 22:32 och ska snart till stan och så.. najsbajs :) Är ruskigt sugen på godis.. ett måste köp! Sen ska jag och lämna Crilles  hem nyckel som han glömt hit, och mamma och Allan ska ha ostkväll med avancerad petting ;s Grooooooooouuiuiiise ;d

Menjoo, ska o fixa mig och sånt nu , Jonna och Emma skulle väll komma och snacka med mig snart, kan ju också bliii jääääätte kul! Ove du är trög! .. Hah, men nu ska jag gåå, har inte ens klätt på mig. pusspuss ! Saknar er..

Av Jennifer Hassi - 3 februari 2009 15:40

Tjenis!

Idag är de Tisdag och alla vet om vad jag gjort i helgen , och även mer än jag verkligen gjort. Hah, så typiskt.. behöver ju inte ens skriva att jag bor i Haparanda? De förstår ju alla som läser, jävla kuksugar ställe.. Vill bara här ifrån.


Idag har jag inte gjort så mkt, vaknade för ett tag sen.. eller ganska länge sen faktiskt. lååg i sängen och sträckte på mig i 2345 timmar ;p De är faktiskt ganska skönt. Sen läste jag sms som jag fått på morgonen.. inget värt o svara på iaf. Nu sitter jag och kollar på HOUSE och skriver sms :) Men  nu kommer batteriet snart o dö så jag måste häömta laddaren , fan va jobbigt. Men men , skriver säkert sen senare eller nå liknande.. Have a nice day :)


Jag älskar dig sötnos :)

Av Jennifer Hassi - 2 februari 2009 21:40

Heej ! Har inte skrivit på ett tag , beror på att ja inte varit hemma, försökte logga in med mobilen när jag va i stallet, men de funka inte att logga in .. vet inte vf men. Jaa, jag ska inte dricka nå mer på ett tag iaf! Men men ihelgen har jag druckit , och vart med Gina :) Men de va på lördag om ja minns rätt :p jo för på fredagen drack jag Gin hos Crille.


Vi skippar helgen helst!

Vill bara skriva, förlåt att jag glömde din födelsedag, känner mig så värdelös.. men efter de som hände kom jag inte ihåg någonting.. Vill bara att allt ska vara braa, men  de verkar aldrig kunna hända.

VARFÖR ÄR ALLT ALLTID SKIT?


Men nu ska jag sova, ha de bra.

Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards