Ourlifeinwords

Alla inlägg under januari 2011

Av Jennifer Hassi - 30 januari 2011 03:05

Kan någon säga vad de är för


fel på denna människan? Ena


dagen är allt bra andra dagen


är du inte värd ett skit?


Jag skulle vilja se någon som orkar med all skit som kommer från den här människan.. Ingen förklaring ingenting? ..

Har en misstanke men om de är vad jag tror så kunde du ha frågat, de va inte nått jag ville, och det var för jag var tvungen. Men jag sa även att de va allt jag ville.. vilket du hade vetat om du någonsin skulle fatta att FRÅGA! Du är inte perfekt, inte jag heller.. Men jag försöker iallafall vara en bra vän till dig. Du borde också testa.. 


  .. I don´t give a fuck anymore

Av Jennifer Hassi - 24 januari 2011 23:57

Snart kommer mitt hjärta!!

            


 

!

Av Jennifer Hassi - 24 januari 2011 21:07

 

Vilken lyckosam jävel som får den bilen att komma hem till en ;)


Men livet suuuger, men de gör även Ida Pettersson, så de är inte alltid dåligt ;)


Tilllägg av Ida: Och jag är jävligt bra också!  

<3

Av Jennifer Hassi - 24 januari 2011 16:58

Jennifer Hassi   Ida Pettersson


           

                   


     

       Vi kan väll knappast vara fel (: 

                    

      




Av Jennifer Hassi - 24 januari 2011 16:37

 


 

Av Jennifer Hassi - 24 januari 2011 15:42

Varför är de svårt att prata om vissa saker  

fast man är så säker på att de är helt rätt?   

Finns de verkligen någon speciell som alltid

kommer att älska dig oavsett personen

vet allting om dig eller inte? Tänk som dom

som har älskat förut.. hur kan man gå vidare

och älska en annan utan att jämnföra dom?

 

Jag tror att oavsett om man har älskat innan

eller inte så blir de en helt annan kärlek än

vad man haft tidigare.. kanske bättre, kanske

sämre. Men tror som inte att kärleken bara kan

bli bättre (: Men de kanske jag är ensam med att

tro, men jag tror så. Men jag tror även att när du

hittar den STORA kärleken såå kommer du aldrig

att kunna jämnföra den med något annat. Som

tex: Din första kärlek? Du kommer aldrig glömma

personen.. De är för att han/hon var den första du

har älskat och du kunde inte jämnföra personen

med någon annan, därför kommer den alltid vara

den bästa (: Du glömmer aldrig..


 

.. när det var ni två


Av Jennifer Hassi - 23 januari 2011 11:24

Självklart behöver föremålet för sin kärlek inte vara en annan människa, det kan lika gärna vara en hund, en katt, fotboll, musik, eller någonting annat, men oftast tänker man sig kärlek med en partner.
Kärlek kan vara det du lever för, det viktigaste i ditt liv.
Man tror att kärleken kommer göra ens liv så mycket bättre.
Man känner sig som att inget i världen kan hindra en från någonting! Är det verkligen så? Man brukar ju säga “det blir vad man gör det till”, kanske stämmer det i detta fall också.
Om man inte vet vad kärlek är, varför vill man då ha det? Alla VILL ha det, så är det bara.
Kanske för att det ger oss hopp, tro och lycka. Det är så man föreställer sig kärlek. Självklart är det inte alltid så eftersom det finns både olycklig och brusten kärlek. Då känns det verkligen inte som att kärleken gör livet så mycket bättre, snarare tvärtom. Man kan tycka att man går igenom den svåraste perioden i sitt liv, att förlora den man en gång älskade mer än sitt egna liv, gör mer än fruktansvärt ont. Det bränner inom en, och inget man gör kan svalka ner smärtan. Det bara svider och bränner tills det inte finns något kvar längre.
Att förklara vad kärlek är, verkar omöjligt. Det finns så många förklaringar och bara man själv kan bestämma hur man tycker att man ska beskriva kärlek, det beror ju bland annat på sina egna upplevelser och erfarenheter.


 

Av Jennifer Hassi - 20 januari 2011 15:16

snaart ska vi förhoppningsvis och åka backe! Men vi fåår se , först ska vi och ta en cigg med Lintttaa för vi är hos anna i marielund! hittade en ruskigt gammal bild i L:s blogg..  Ska sätta in den.

Men haveee fun! Puss

 

Jennifer & Linda, i Seskis   

Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards