Ourlifeinwords

Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

J.B

Av Jennifer Hassi - 25 januari 2013 02:27


James Blundt-Same mistake

 

Får väldigt mycket gåshud varje gång jag hör denna låt! Känner mig ledsen i kroppen och ensam samtidigt. Saknar Daniel gör jag också.. hatar att han jobbar borta fast de är nog det bästa med vårat förhållande, annars hade de nog bara varit krig här hemma. Imorgon ska vi och äta med Gina och Corris, sen ska vi mest troligt åka backe i Nikkala  och självklart ta med djuren! Hoppas att paketet har hunnit komma till imorgon, men de borde de göra om de postats tidigt idag? Doris sele finns i de paketet och skulle behöva de imorgon! :) Men nu ringer Daniel och han knorrar i telefonen och de stör mig som satan så måste sluta nu! Men sov så gott så höra vi imorgon, med bilder från backen! Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Hassi - 10 maj 2014 01:20

Denna morgon kunde ha varit bättre.. vaknade av nått och kollade på telefonen som blinkade. Hade fått ett mess vart de stod att Jesper har dött inatt. Förstod inte riktigt vad som hänt så jag frågade och fick svar att de var en bilolycka. Fick panik ...

Av Jennifer Hassi - 30 mars 2014 17:52

Vet inte riktigt vad de är för årstid ?  Men typ vår.. ibland vinter! Men tog cykeln idag och skulle cykla till mamma, men vände halvvägs, för dom skulle till stan! Måste komma på nått smart sätt att frakta busan på, hennes vska är EJ så lätt att cyk...

Av Jennifer Hassi - 6 december 2013 19:56

  Tog en promenad med tvillingarna!     Sen tyckte Kiiwi att vi skullle busa :D     Sen tyckte hon attt de hade varit skönt att få somna i famnen!     Då känns de bäst! Gonatt från Kiiwi :D <3 ...

Av Jennifer Hassi - 6 december 2013 04:01

Satt och funderade nyss på om mina grejjer i ugnen är klara och sen bara flög tankarna iväääg... Och mina och Frekors söndags möten? Hans krossade hjärta och mitt efter D :D , haha fett töntigt ^^ Men till slut fick jag honom, och efter 2 månader köp...

Av Jennifer Hassi - 6 november 2013 18:14

Har nyss snabbstädat och sen kollat lite Cesar? Fråga ej varför .. Kiiwi springer runt och chillar, ser ut som att hon ska kissa inne när som helst s måste kolla hela tiden. Hon var just ute men ibland så skiter hon i att kissa ute och gör de inne i ...

Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards