Ourlifeinwords

Alla inlägg under maj 2009

Av Jennifer Hassi - 7 maj 2009 12:35

Heej, ha inte haft tid eller nå att skriva på ett tag , men eftersom att jag pratade med Katja idag och hon satte in en bild när jag stårpå ballkongen så va ja ju tvungen o skriva;p Seriöst,snyggaste bilden ever (katjajokela.bloggagratis.se) ni måste se!


Jo, men nu sitter jag bara o skriver med Katja och sitter ännu i nattlinne ;p Men de är ju...torsdag ? så deär ju luuungt. Ihelgen ska de va nyktert, heh (?)


Dom senaste helgerna har varit allderlets för bra och allderlets för mkt.. så vi ska då va nyktra :) Men seriöst vad ska jag göra nu?Robin kommer hem 5 typ, och jonna är nånstans o lodar.. kanske säljer sig? ;o Nej men just ja, Gina kanske skulle komma förbiiii innan hon ska tillpraktiken eller vart de nu va :)! Jag och Gina har för de varit i hennes stuga och druckit tänkte jag skriva men jag menade städat,tänk så fel de kan bli! Nåå jo,men nu ska jag ringa henne och kolla om hon ha fastnat i toan eller vad hon nu gör! Men skriver kanske mer sen..


Have a nice day! :)

<3Robin Bertgren, min sötboll!

Presentation

Allt som finns att säga är att jag älskar Daniel :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards